محل تبلیغات شما

 تدریس گروهی ؛مشارکتی همیارانه ؛ تدریس همکارانه؛ تدریس فعال مراحل اجرای الگوی تدریسهمیاری

پژوهش  نشان می دهد كه  با  ترتیب  دادن همكاری محصلان به شكل دو نفری یادرگروههای كوچك به هنگام كاركردن روی فعالیت ها یا  تكالیف ، غالباً نتایجبسیارمثبتی به دست می آید . یادگیری  همكارانه ، مزایای عاطفی و اجتماعی ،مانند  علاقه ی فزونتربه  موضوع درس و ارزشگذاری  بیشتر بدان راترویجمی كند ونگرش های مثبت و تعاملات اجتماعی در بین آنان راكهازنظرجنسیت،نژاد،قومیت،سطوح موفقیت وسایرخصوصیات متفاوت هستند ، افزایش میدهد.یادگیری همكارانه ضمناً   با در گیركردن محصلان دربحث وگفتگو ظرفیتی برای تحصیل امتیازات شخصی و فرا شناختی به وجود می آوردكه مستم آن استتاپردازش اطلاعات مرتبط باتكالیف وراهبرد های حل مسئله راوضوح ببخشند.محصلان وقتیكه دربعضی اشكال یادگیری همكارانه ،  به عنوان  جایگزین تكمیل انفرادیتكالیف محوله،درگیرمی شوند،به احتما ل قوی نتایج بهتری بروز می دهند . 

 

                                                                           روش همیاری                 

 

روانشناسی رنگ آمیزی در کودکان

نسل دیجیتال چه نسلی است و مهاجرت دیجیتال چگونه اتفاق می‌افتد؟

چگونه برای اوقات فراغت فرزندانمان برنامه ریزی کنیم؟

تدریس ,، ,های ,همكارانه ,محصلان ,الگوی ,یادگیری همكارانه ,می دهد ,تدریس همیاری ,الگوی تدریس ,امتیازات شخصی ,الگوی تدریس همیاری

مشخصات

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

myosinwordfo scepecituc Jackie's style سوزن قفلی تبلیغات اینترنتی | بازاریابی اینترنتی | تبلیغات برای صادر کنندگان تولید محتوای آموزشی و بازی دانلود آهنگ و مداحی جدید 95 داستانهای من (نویسنده گیتی رسائی) سایت دکتر غلامرضا رحیمی David's receptions